Влaсники Rivian R1S і R1T скaржaться нa пeрeдчaсний знoс пeрeдніx шин eлeктрoмoбілів. Зa відгукaми пeршиx пoкупців мaшин, кoліс вистaчaє всьoгo нa 9-15 тисяч кілoмeтрів. Цe приблизно стільки ж, скільки середньостатистичний власник електромобіля в США проїжджає следовать рік.
У режимі Conserve Mode висота автомобіля максимально знижується ради покращення аеродинаміки, а задня вісь відключається. По мнению суті, система eAWD вимкнена, і задіюються лише неуд передні електродвигуни. Електричний R1T, має ровно по одному електродвигуну на кожне ролик, які сумарно видають 415 кінських сил нате передню вісь і 420 «сил» возьми задню.
Позашляховик R1T важить 3250 кг. Як ви можете собі уявити, такий здоровенний електромобіль, який доводиться в рух лише передніми колесами, суттєво вплине получай інтенсивний знос шин.
Але це безграмотный єдина причина такого швидкого зносу. Водан з власників R1T також опублікував цікаве спостереження. Если пікап знаходиться в найнижчому положенні підвіски, автомобиль мають некоректний кут розвалу та сходження, що прискорює темпи зносу.
Компанія Pirelli спеціально ради Rivian розробила 20-дюймові железка Scorpion All-Terrain Plus. Виробник покришок дає гарантію бери колеса у 75 000 км. Але згідно умов гарантії, шини необхідно міняти кожні 7000-9000 км, щоб забезпечити рівномірний знос.