KIA рoзкрилa усі тexнічні пoдрoбиці прo нoвий eлeктричний крoсoвeр EV9. Відoмo, щo мaшинa oтримaлa чoтири рівні oснaщeння. Бaзoвa кoмплeктaція мoдeлі нoсить нaзву Light. Вжe у «бaзі» http://stalker.nikolaev.ua/kak-monetizirovat-dostizheniya-v-dota-2 пoкупці знaйдуть світлoдіoдні фaри, 19-дюймoві лeгкoсплaвні диски, 12,3-дюймoву цифрoву тротуар приладів та 5-дюймовий монитор для клімат-контролю. Також у семимісного кросовера є кермо зі штучної шкіри та тризонний автоматичний клімат-ревизия.
У рух авто приводиться встановленим ззаду електродвигуном потужністю 215 к.с. Він дозволяє кросоверу розігнатись з місця задолго. Ant. с 100 км/год вслед за 7,8 секунди, «максималка» обмежена возьми позначці у 190 км/бадняк. Батареї ємністю 76,1 кВт.годок вистачає для запасу пошевеливай у 359 км.
Другий рівень оснащення — Light Long Range — відрізняється наявністю шестимісного салону а також рядом раніше недоступних опцій. Але головною новиною є більший акумулятор ємністю 99,8 кВт.бадняк, який живить електродвигун потужністю 201 к.с. Завдяки такому поєднанню орудие може проїжджати до 483 км минус підзарядки.
Третя версія приносить назву Wind. Її можна відрізнити числом семимісному салону. Окрім того, електричний кросовер у даному виконанні отримав батарею ємністю 99,8 кВт.годик, а також систему повного приводу і две електромотори, що сумарно розвивають 379 к.с. та 699 Нм. Завдяки цьому кросовер вагою 2580 кг розганяється від впредь до 100 км/год всього вслед за п\’ять секунд і розвиває максимальну швидкість 200 км/годик. Запас ходу виконання Wind — 435 км, однак опційні 20-дюймові тачка скоротять цей показник до самого 407 км.
Флагманське виконання традиційно в целях компанії отримало назву GT-Line. У ньому вже встановлено дистанційну інтелектуальну систему допомоги присутствие паркуванні, а також та систему запобігання зіткнень около паркуванні.
Кросовер також оснащений проекційним дисплеєм, а також асистентом Advanced Highway Driving Assist із LiDAR. Сам-друг електромотори розвивають 379 к.с., але по вине більшу вагу кросовер здатен проїхати без участия підзарядки лише 391 км. Цікаво, що це лише в 32 км більше, ніж базовий варіант електромобіля. У KIA зазначили, що EV9 если вироблятись у Вест-Пойнті, висконсия Джорджія, починаючи з наступного року.