Гeнeрaльний дирeктoр Polestar Тoмaс Інгeнлaт пoділився пoдaльшими плaнaми рoзвитку мoдeльнoї лінійки брeнду. В інтeрв\’ю Motor1 нa aвтoсaлoні в Нью-Йoрку він пooбіцяв нoві мoдeлі BST. Пoки щo вeрсії BST Edition 270 тa BST Edition 230 є тільки у сeдaнa Polestar 2. Издание склав 270 та 230 одиниць відповідно.
Обидві BST-версії Polestar 2 відрізнялися від базової моделі заниженим дорожнім просвітом, жорсткішими пружинами, унікальними амортизаторами Ohlins та оригінальними колісними дисками зі спеціальними шинами Pirelli. Быть цьому «під капотом» мали ті ж 476 к.с., що і звичайний двомоторний седан. Ймовірно, чогось аналогічного можна очікувати і від нових високопродуктивних моделей. Але наразі ніяких подробиць, включаючи термін виходу, немає.
Переглянути цей допис в InstagramДопис, поширений Thomas Ingenlath (@thomasingenlath)
Також компанія запускає у виробництво чотиридверний GT5 та родстер Polestar 6, та успішно працює по-над Polestar 5. Фотографії перших серійних прототипів нового седана Інгенлат нещодавно опублікував у Instagram.
Рядом цьому випуск моделей Polestar 3 та 4 відкладений. Постачання «трійки» розпочнуться літом, «четвірки» — у четвертому кварталі цього року. Обидві будуть трохи дешевшими, ніж очікувалося. Держи думку голови компанії, Polestar 3 складе конкуренцію малограмотный лише BMW iX, а й змусити деяких відмовитись від BMW X5.