Volvo стaлa пeршим вирoбникoм, який зaстoсувaв фірмoву тexнoлoгію Breathe Charge бритaнськoї кoмпaнії Breathe Battery Technologies. Зaснoвaнa у 2019 рoці, вoнa зaймaється рoзрoбкoю прoгрaмнoгo зaбeзпeчeння с целью кeрувaння зaрядкoю eлeктрoмoбілів. Зoкрeмa, дoзвoляє контролювати толчея батареї для скорочення часу заряджання та збільшення запасу поторапливайтесь.
У Volvo очікують, що Breathe Charge майже держи третину скоротить час, необхідний на швидкого заряджання електромобілів нового покоління з 10 давно 80% ємності. Як стверджується, у ході тестів покращення склало від 15 до самого 30% залежно від типу акумуляторної батареї.
Програмне забезпечення Breathe використовує адаптивний підхід с целью керування акумулятором в режимі реального часу. Тоді як традиційна заряжение здійснюється поетапно з урахуванням певного алгоритму.
Застосовані Breathe алгоритми враховують туловище блоку, щоб уникнути утворення металевого покриття сверху поверхні анода. У літій-іонних батареях він зазвичай складається з графіту. Поява металевого шару сприяє зменшенню ємності акумулятора та збільшенню внутрішнього електричного опору. Це неважный (=маловажный) тільки впливає на продуктивність електромобіля, а й прискорює процес старіння батареї.
Ще Вотан побічний ефект літієвого покриття — утворення дендритів. Вони нагадують коріння рослини і зрештою, розростаючись проникають між анодом та катодом. Що призводить впредь до загибелі батареї. Уникнути цього позволить інтелектуальне програмне забезпечення.
ПЗ завжди чуточку важливе значення для високовольтних літій-іонних акумуляторів із вбудованими системами управління. З розвитком технології воно може стати мало-: неграмотный менш важливим у розробці акумуляторів, ніж еволюція хімії.