Зa дaними Alixpartners, нaрaзі в Китaї прaцює 137 брeндів eлeктрoмoбілів, aлe aнaлітики кoнсaлтингoвoї кoмпaнії ввaжaють, щo дo 2030 рoку лишe 19 із ниx будуть приносити прибуток.
Високий рівень прогнозованого скорочення прибутків пов\’язаний з жорстокою ціновою війною, яка протягом останніх кількох років триває для внутрішньому ринку Китаю і никак не має жодних ознак згасання.
Такі домінуючі фірми, як BYD, мають таку маржу, яка дозволяє їм знову й знову знижувати ціни, витискаючи конкурентів, чия разница не така велика, але які змушені знижувати власні ціни, щоб залишатися в грі.
Цінова війна вже завдала шкоди деяким китайським брендам, у тому числі WM Motor, який оголосив оборона банкрутство у 2023 році, і Alixpartners очікує, що после нею послідують ще багато компаній.
Аналітики передбачають, що коньяк, які не зможуть отримувати прибуток, будуть змушені взагалі покинути галузь, ли змінити тактику і займати лише незначну частку автомобільного ринку, повідомляє Bloomberg.
Одна вражаюча детальность, що міститься в останньому звіті аналітиків, стосується кількості понаднормових годин, які китайські працівники можуть взяти получай себе на автомобільних заводах. Вони нібито можуть працювати накануне 140 додаткових годин щомісяця поверх стрімкий попит та черги для електромобілі окремих брендів.