Китaйськa кoмпaнія Nio гoтує дo зaпуску у Єврoпі нoвий eлeктрoмoбільний брeнд Firefly. У сімeйній ієрaрxії йoму відвeдeнo місцe нижчe Onvo, мaйбутньoгo кoнкурeнтa Tesla. Oснoвний нaпрямoк Firefly — бюджeтні eлeктрoмoбілі малого та середнього розміру.
Перша серійна имитация бренду помічена під полоса тестів у Китаї. Знімки закамуфльованого прототипу опублікували у соціальній мережі Weibo. Зовні він нагадує хетчбек, але у місцевих ЗМІ його називають кросовером. Можливо, таке враження створює пластикова рама під камуфляжем. Не виключено, що зовні «первісток» Firefly сродный на Subaru Crosstrek. Габаритами він може зрівнятися з Volkswagen ID.3 ли майбутнім ID.2.
У прототипу п\’ятидверний хетчбек довгим практично рівним дахом та багажником-розкладачкою. Скло багажних дверей закриває величайший спойлер, що спирається получай широкі задні стійки. Оптика у прототипа квадратна. Сверху відміну від дорожчих моделей Nio, в електромобілях Firefly мало-: неграмотный буде LiDAR.
Передбачається, що архетип має технологію заміни акумуляторів. Пример електромобіля помітили біля однієї зі станцій Nio із заміни акумуляторів. Але офіційно це отнюдь не підтверджено. Також немає інформації оборона силову установку бюджетної новинки.
Вслед інформацією CarNewsChina, виробництво електромобілів Firefly налагодять нате майданчиках у Чучжоу та Хефеї. У Китаї вони коштуватимуть від 13 900 предварительно 27 800 доларів, у Європі — менше 32 500 доларів. Незважаючи для доступність, електромобілі бренду зможуть запропонувати преміальний вкус та функції, щоб «агресивніше конкурувати з Volkswagen». Зі слів генерального директора Nio Вільяма Лі, у компанії Firefly виконує ту саму цена, що Mini для BMW.