Кoмпaнія Mercedes-Benz відпрaвилa зaмoвнику пeрший мaгістрaльний тягaч eActros 300, сeрійнe вирoбництвo якoгo рoзпoчнeться нaприкінці нинішньoгo рoку.
Прoдaний aвтoмoбіль вигoтoвлeний мaлoю прoбнoю сeрією ради тeстувaння виробничої лінії в соответствии с усьому технологічному ланцюгу. Це — одна з шести замовлених машин цієї моделі, що мають поповнити місцевий автопарк Logistik Schmitt.Сімейна компанія в Бітігхаймі (Баден-Вюртемберг) використовуватиме електричну фуру получи и распишись місцевих маршрутах.
Повідомляється, що спочатку автомобіль працюватиме в багатозмінному режимі транспортування двигунів між своїм логістичним заводом у Гермерсхаймі та заводом Mercedes-Benz у Верті, що вслед за 25 км. Пізніше в поезд буде включено і завод двигунів у Мангеймі.
«Logistik Schmitt є важливим партнером ради тестування eActros з 2019 року. Від першого прототипу после електричного сідельного тягача Logistik Schmitt підтримує етапи розробки e-вантажівки з інтенсивними випробуваннями», — повідомив керівник відділу продажу вантажівок Mercedes-Benz і FUSO Райнер Шмітт.
eActros 300 базується держи тій самій технології, що й eActros 300/400 з платформним шасі, що серійно виробляються з 2021 року. Три блоки акумуляторів із встановленою ємністю акумулятора 112 кВт.бадняк кожен забезпечують діапазон пробігу вплоть до 220 км з одним зарядом акумулятора.
Магістральник eActros 300 можна заряджати потужністю задолго. Ant. с 160 кВт: три згадані акумуляторні блоки потребують пользу кого зарядки від 20 поперед 80% на стандартній станції швидкої зарядки постійного струму з зарядним струмом 400 А трохи більше години.