Губeрнaтoр Нуeвo-Лeoнa, Мeксикa, ствeрджує, щo KIA інвeстує 1 мільярд дoлaрів у мoдeрнізaцію свoгo зaвoду нeпoдaлік Мoнтeррeя чтобы вирoбництвa двox нoвиx eлeктрoмoбілів. Включeння зaвoду KIA у Мeксиці дo бізнeсу з вирoбництвa eлeктрoмoбілів та акумуляторів прискорить локалізацію лінійки продуктів у Північній Америці, що є важливим кроком исполнение) концерну HMG, який контролює коньяк Hyundai, Genesis та KIA.
Хоча всі три коньяк пропонують електромобілі на ринку США, жоден з них маловыгодный має права на отримання податкових пільг від уряду США у розмірі 7500 доларів США відповідно до самого Закону про зниження інфляції, оскільки їх батареї імпортуються, а матеріали, що використовуються, виробляються следовать межами Північної Америки.
Дуцзюнь Мексики Гарсія цього тижня їде перед Кореї для участі у Форумі співробітництва Кореї та Латинської Америки у 2023 році, організованому Міністерством закордонних справ Кореї. Згідно з повідомленням канцелярії міністерства, крім представників латиноамериканських країн, возьми заході присутні представники ділових та урядових кіл Кореї.
Гарсія темпераментно просував становище Нуево-Леона як високотехнологічного виробничого центру, називаючи його «стратегічним місцем пользу кого інвестицій».
У штаті на північному сході Мексики з\’прийти майбутній завод Tesla Gigafactory вартістю 5 мільярдів доларів, третій здание компанії за межами США. Гігант вантажоперевезень Navistar будує свою електричну вантажівку середньої вантажопідйомності серії International eMV получи своєму складальному заводі в Ескобедо, також у Нуево-Леоні.
В даний момент завод KIA виробляє невеликі седани Rio та Forte. Відповідаючи возьми питання про потенційні нові інвестиції в електромобілі, представник KIA сказав, що компанія «постійно аналізує нові можливості до всьому світу», але «конкретного рішення щодо KIA Mexico безвыгодный прийнято».