У 2024 рoці нa ринoк вийдe oнoвлeний Toyota Crown зі стaртoвим цінникoм 40 500 дoлaрів, тoбтo нa 100 дoлaрів дoрoжчий зa aктуaльну мoдeль. Судячи з тaкoгo нeзнaчнoгo пoдoрoжчaння, зміни будуть мінімaльні й, судячи з усьoгo, тoркнуться виключнo інтeр\’єру. Зoкрeмa, oбіцяні м\’якші oздoблювaльні мaтeріaли тa «дoдaткoві aкцeнти тeплoгo стaлeвoгo кольору в комплектаціях XLE, Limited та Platinum».
У базовій версії Crown XLE банально укомплектований світлодіодною оптикою та 19,0-дюмовими легкосплавними колісними дисками. У салоні — 12,3-дюймова дорожка приладів та 12,3-дюймова інформаційно-розважальна порядок. Також «у базі» рульове переворот в шкіряному обплетенні, передні сидіння з електроприводом та підігрівом, бездротова зарядочка для смартфона, двозонний клімат-ревизовка, дзеркало заднього виду з автозатемненням та HomeLink.
Під капотом у Crown XLE гібридна силова указание, що складається з 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна, двох електромоторів та нікель-металогідридної батареї. Сукупна потужність агрегатів — 239 к.с. Привід — повний. Середня витрата палива — 5,7 л/100 км.
Седан оснащений комплексом Toyota Safety Sense 3.0, впредь до якого входять повношвидкісний круїз-надзор, система контролю смуги руху та попередження относительно зіткнення з виявленням пішоходів. Також у списку метода попередження про виїзд зі смуги руху з підрулюванням, автоматичне дальнє світло, розпізнавання дорожніх знаків, контролирование сліпих зон та сповіщення насчет перехресний рух ззаду.
Топова версія оновленого Toyota Crown Platinum вслед за 53 070 доларів оснащена стильнішими фарами, панорамним дахом, датчиками дощу та 21,0-дюймовими колісними дисками. Ради доплату запропоновано двокольорове фарбування кузова.
Оздоблений шкірою гостиная укомплектований шкіряним кермом з підігрівом та аудіосистемою преміум-класу JBL з 11 динаміками. Усі сидіння у такого седана з підігрівом, передні — з вентиляцією. Слабое место систем активної безпеки доповнений допомогою близ зміні смуги руху, попередженням ради перехресний рух спереду, системою кругового огляду та асистентом паркування.
Toyota Crown Platinum використовує силову установку Hybrid Max, яка складається з 2,4-літрового турбомотора та системи eAxle получай задній осі. Вона складається із електродвигуна, редуктора та інвертора. Сумарна віддача агрегатів — 345 к.с. та 542 Нм крутного моменту. Також у стандатному оснащенні регульована адаптивна підвіска. Витрата палива — близько 7,8 л/100 км.