Дo тoгo, як Tesla стaлa нa нoги, нaйпoпулярнішим eлeктрoмoбілeм у світі ввaжaвся Nissan Leaf, і Renault, щo співпрaцювaлa з япoнським пaртнeрoм, мoглa нeпoгaнo рoзвивaти влaсний aсoртимeнт eлeктрoмoбілів. З пoчaтку пoтoчнoгo рoку Tesla вжe кількa рaзів сeрйoзнo знижувала ціни бери власні електромобілі, у результаті представники Renault змушені визнати, що їм случиться підлаштовуватися під конкурента.
Генеральний босс підрозділу Renault франко-японського альянсу Фабріс Камболів (Fabrice Cambolive) в інтерв\’ю Reuters зізнався: «Ми аналізуємо країну вслед за країною, ринок за ринком, щоб зрозуміти, получай якому рівні конкурентоспроможності потрібно утримуватися, щоб залишитися в грі».
У першому кварталі цього року обсяги продажів Renault зросли нате 9% у грошовому вираженні, оскільки спроба зміни структури продажів получи и распишись користь найбільш прибуткових моделей почала приносити плоди після чотирирічного періоду зниження виручки.
После словами представника французької марки, с целью конкурентів зниження цін держи продукцію Tesla стало сигналом пробудження. Обсяги продажів електричної версії Renault Megane у березні різко зросли, хоча компанія невыгодный надавала істотних знижок получай цю модель. У Франції Tesla Model 3 після недавніх знижень цін коштує від 41 990 євро, а конкуруюча Megane всього получи 10 євро дорожча.
Як пояснив вожак марки Renault, зниження цін компанією Tesla є безумовним викликом, оскільки вимагає стежити вслед за власними витратами, і до цього попередження для ринку електромобілів уважно прислухаються. После три перші місяці цього року Renault вдалося реалізувати 354 545 транспортних засобів. Минулого року виторг усієї групи скоротився держи 5,9%. Безпосередньо Renault втратила накануне 9,4% річного виторгу, вже четвертий рік поспіль демонструючи негативну динаміку. К французького виробника концентрація сверху продажах електромобілів могла б стати порятунком від зниження прибутку, але конкуруюча Tesla никак не дає реалізувати цю стратегію за исключением. Ant. с додаткових клопотів.